Minister Kamp van Economische Zaken (foto) gaat klantenservices verbieden extra kosten in rekening te brengen. Uitsluitend het normale tarief dat providers in rekening brengen voor een standaard oproep naar een vast of mobiel nummer mag in rekening w...
Met de komst van Dynamics 365 zijn nieuwe functionaliteiten beschikbaar gekomen. Een van deze nieuwe functionaliteiten is een standaard portaaloplossing die data uit het systeem beschikbaar kan maken voor derden. Hiermee komen allerlei self-service m...
Omoda is gestart met de implementatie van Salesforce Marketing Cloud en Salesforce Service Cloud. De snelgroeiende Zeeuwse retailer van schoenen, tassen en accessoires zet de oplossingen van Salesforce in om een totaaloverzicht van klanten te krijgen...
Consumenten hebben vooral behoefte aan een persoonlijke, relevante service. Daarvoor moeten bedrijven drie zaken goed geregeld hebben: hun medewerkers hebben een 360-gradenbeeld van de klant, ze gebruiken geautomatiseerde tools om aangenamere custome...
Digitalisering, klantbeleving en realtime inzicht zijn de trends van nu. SAP is met SAP S/4HANA een compleet nieuwe weg ingeslagen om dit mogelijk te maken. Uit onderzoek blijkt dat de weg naar SAP HANA wordt ervaren als een tocht door de jungle...
Wie weleens online shopt of een muziekstreamingdienst gebruikt, kent ze: aanbevelingen. “Misschien vind je dit ook leuk?” Wellicht verbaast het je hoe nauwkeurig die zijn. Maar aanbevelingen worden echt niet willekeurig gedaan. Wat eraan ...
Een klantervaring is niet langer uitsluitende een indicatie van loyaliteit, maar helpt bedrijven uitstijgen boven concurrenten. Goede klantenservice vraagt om een intensieve samenwerking in de gehele organisatie, dat servicemedewerkers de juiste tool...
Tekst gebaseerde diensten bestaan al sinds het begin der tijden, maar chatbots zijn pas in het afgelopen jaar echt in opkomst gekomen, mede vanwege Facebook’s onthulling van Bots for Messenger aan het begin van het jaar. Mark Zuckerberg leidde de o...